Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Για ένα ευγενικό μου επισκέπτη, με αντίθετη άποψη...

Θεώρησα αναγκαίο να κάνω ένα post-απάντηση στον ευγενικό επισκέπτη που έγραψε το 25ο σχόλιο στο προηγούμενο post,(τελευταίο στη σειρά σήμερα 5-4-08) γιατί διέκρινα ένα άνθρωπο με αγωνία για το θέμα μας παρόμοια με την δική μου κι ας είναι διαφορετικές οι απόψεις μας.

Κατ’ αρχήν φίλε συντοπίτη επαναλαμβάνω ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι δική μου ευθύνη η απομάκρυνση των πολιτών με αντίθετη άποψη. Πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι αρέσκονται να συζητούν με άτομα που έχουν παρόμοιες απόψεις ή με άτομα που ελπίζουν ότι θα πείσουν. Ερμηνεύεται λοιπόν η στάση τους ,γιατί δεν έχουν επιχειρήματα να με πείσουν και καταφεύγουν σε ύβρεις ή αποχώρηση. Και ποιος ζήτησε άδεια για να μιλήσει; Δεν έχω αντιληφτεί τέτοιο πράγμα. Εξ άλλου σε γειτονικό blog φαίνεται ότι η αναλογία αυτών που θέλουν την αλλαγή προς αυτούς που αντιδρούν στην πρόταση (και έχουν πρόσβαση στο internet )είναι 83:309.

Λες σε κάποιο σημείο: «Είμαι φανατικά υπέρ της αλλαγής αλλά την άλλη άποψη την θέλω με προβληματίζει και με κάνει να σκέφτομαι αρκεί να μην είναι εξ αρχής κάθετη και μονοκόμματη όπως τη δική σου» Γιατί εσύ δικαιούσαι να είσαι φανατικά υπέρ της αλλαγής και οι άλλοι δεν μπορούν να έχουν κάθετη και μονοκόμματη(= φανατική)άποψη; Ποια η διαφορά των δύο εκφράσεων; Ότι και εγώ ακούω την άλλη άποψη πιστεύω ότι είναι σαφές και μόνο από το ότι δημοσιοποιώ το σχόλιο σου και είμαι ανοικτή σε συζήτηση επ’ αυτού.

Λες ότι θα σου άρεσε να πω: «Είμαι αρκαλοχωρίτισσα δεν θέλω να αλλάξει το όνομα, τέρμα». Αυτό είναι ίσως το μόνο «επιχείρημα» που θα δεχόμουν κι εγώ από την άλλη πλευρά. «Δεν μ’ αρέσει το όνομα και τελείωσε» Αλλά το να προσπαθούν να με πείσουν με επιχειρήματα που έχουν ακυρωθεί από χίλιες μεριές και που μερικά απ’ αυτά ήταν και ψέματα, θεωρώ ότι είναι υποτίμηση της νοημοσύνης μου.
Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να λέω «είμαι αρκαλοχωρίτισσα και δεν θέλω να αλλάξει τέρμα» Αυτό θα το έλεγα μόνο στον εαυτό μου ,δεν θα ήταν «μάχιμο» επιχείρημα, και «θα καθόμουνα στα αυγά μου».

Όσον αφορά τους συμβούλους: Το ότι εκλέγονται με πολύ κόπο δεν μου λέει τίποτα. Το να εκλεγεί κάποιος σε κάποια εκλογή είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων που τους ξέρουμε όλοι και μέσα σ’ αυτούς δεν είναι πάντα η αξιοσύνη. Ίσως μάλιστα στις λιγότερες περιπτώσεις να είναι η αξιοσύνη. Δεν νοιώθω την ανάγκη να υποστηρίξω κανένα τους –ακόμη κι αν κάποιους τους ψήφισα- γιατί πραγματικά είναι απορίας άξια η ομοφωνία τους στο συγκεκριμένο ζήτημα η οποία προκάλεσε και τα σχόλια που σε ενόχλησαν. Φυσικά το θέμα των συμβούλων δεν είναι τοπικό. Σ’ όλη την Ελλάδα η Τοπική Αυτοδιοίκηση πλήττεται από πελατειακές σχέσεις-και όχι μόνο- με αποτέλεσμα να έχουμε επαγγελματίες δημοτικούς συμβούλους και μηχανισμούς που υποβαθμίζουν τον θεσμό.

Όσον αφορά τις γλωσσολογικές σου ανησυχίες: Η γλώσσα πράγματι περιγράφει τα πράγματα. Πρώτα έγινε το τραπέζι και μετά η λέξη που το περιγράφει. Μόνο που άλλη λέξη έχουν οι Άγγλοι, άλλη οι Κινέζοι, άλλη οι Ρώσοι για το ίδιο αντικείμενο. Και όταν την ενστερνίστηκε κάθε λαός τη δική του λέξη την έβαλε και στην ζωή του και στα λεξικά του και στην λογοτεχνία του και στην ποίησή του. Τα ονόματα όμως τα έβαλε και στην ψυχή του και γι αυτό τα κρατάει .Ακόμη κι αν δεν μας αρέσουν –επώνυμα και τοπωνύμια- τα συνηθίσαμε, μας εκφράζουν, και μόνο αν μας θίγουν έχουμε λόγο να τα αλλάξουμε. Δεν έχουν πλέον προσδιοριστικό ρόλο(διάβασε το προηγούμενο post και δες και το Ευρωπαϊκό παράδειγμα).Εξ άλλου μια κατάληξη –πόλη, θεωρείς ότι θα περιέγραφε τον τόπο που ζούμε;

Αλήθεια με ποιο όνομα πιστεύεις ότι θα ήμασταν οχυρωμένοι απέναντι στη «μεγάλη ιστορική καμπή» που ισχυρίζεστε μερικοί ότι ζούμε; Γιατί γενικά και αόριστα η πρόταση αλλαγής μας δημιουργεί συνειρμούς που τίποτα δεν έχουν να κάνουν με ιστορικές καμπές και εκ των υστέρων επινοημένα επιχειρήματα.(Αν παρατήρησες τώρα τελευταία τα επιχειρήματά σας αλλάζουν κάθε βδομάδα).

Τέλος επειδή κι εγώ πιστεύω ότι έχεις επίπεδο όταν τελειώσει αυτό το θέμα θα ήθελα να συναντηθούμε και να συζητήσουμε και επί ζητημάτων στα οποία θα έχουμε κοινές απόψεις. Είμαι βέβαιη ότι υπάρχουν και τέτοια. Θα βρούμε τρόπο να επικοινωνήσουμε.

31 σχόλια:

busy bee είπε...

Το κάθε "Αρκαλοχώρι" χρειάζεται ανθρώπους όπως την "Αρκαλοχωρίτισσα",ταπεινή μου γνώμη,...δεν νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερα σχόλια!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι

Διάβασα μερικά μηνύματα για να καταλάβω περί τίνος ακριβώς πρόκειται και με λύπη μου διαπίστωσα ότι για άλλη μια φορά στο ελληνικό κράτος, αλλάζουν ονόματα ιστορικά δίχως λόγο και αιτία. Το ίδιο τραγικό λάθος έκανε η ελλάδα στις αρχές του περασμένου αιώνα που άλλαξε πάρα πολλά τοπωνύμια επειδή δεν ήταν αρχαία ελληνικά!!!!
Τα τοπωνύμια, όποια και αν είναι αυτά, απ' όπου και αν προέρχονται, μας φανερώνουν τις κατά τόπους ιστορίες. Δεν πρέπει λοιπόν έτσι εύκολα να τα διαφράφουμε, στο όνομα μάλιστα της ανάπτυξης.

Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία

Ανώνυμος είπε...

"Αρκαλοχωρίτισσα" υποκλίνομαι.
Οσο και να προσπαθείς.......
Ευγενικέ επισκεπτή το Αρκαλοχώρι δεν χρειαζεται να αλλάξει όνομα,μάλλον σε αυτή την ιστορική καμπή, δήμαρχο πρέπει να αλλάξει!
Κατάφερε να μας κάνει απο δυο χωριά χωριάτες.Χειρίστηκε την πρόταση μετονομασίας σαν να ήταν πρόταση σε καμιά κομματική οργάνωση.Να πείσει, να πείσει...(με τι?)
Προσωπικα τον ψήφισα,αλλα τώρα τέλος(όχι για την πρόταση,αλλα γιατι δεν καταλαβαίνει το κακό που κάνει στον τόπο.)

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΑΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ
ΕΛΕΝΗ

Ανώνυμος είπε...

Ελένη, δεν ξέρεις πόσο έχει πειραχθει απο αυτη την κατασταση ο κόσμος;
Εχει γεμίσει το χωριό απο ψηφοφορους του-κοψοχέρηδες.
Μη κάνετε οτι δεν το καταλαβαίνετε.
Αντιπολιτευση δεν είναι μόνο η ψήφος.
Η ψήφος είναι η καταληξη.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΟΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΛΗ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΠΡΣΩΠΑ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΒΟΥΝ ΤΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ
ΕΛΕΝΗ

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Και βλέπω και ακούω και νοιωθω.Ανυποψίαστος δεν είμαι,πικραμένος είμαι,άλλα περίμενα...και εσύ οπως μιλάς,για το θέμα ,νομίζεις οτι κάνεις προεκλογικό αγώνα.Και αν μόνο οι λογικοί έχουν πεισθεί τότε είμαστε ενα χωριό παραλόγων.Μηπως μπορεις να μου πεις το καθημερινο πείσιμο ποσα χρόνια θα κρατήσει;

Ανώνυμος είπε...

Το ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ χρεαζεται να δημιουργησει επιτελους μια κοινωνια συνοχης και αληλλεγγυης μεσα απο ενα ολοκληρωμενο και πολυπλευρο σχεδιο αναπτυξης, που θα αφορα ολους, θα συμμετεχουν ολοι και θα ωφελει ολους. Αντι να ασχοληθουμε λοιπον με τα πρωτευοντα, τη νεολαια, τα ναρκωτικα,τον πολιτισμο ,τους μεταναστες, το περιβαλλον, την υγεια κ.λ.π. καταναλωνεται φαια ουσια για τη μετονομασια. Αν ολα αυτα τα δημοσιευματα ειχαν γινει για την θετικη προβολη του τοπου μας,δεν θα χρειαζοταν αλλη διαφημιση για να μας γνωρισουν παντου.Η ευθυνη βεβαια, δεν ανηκει σε αυτους που υπερασπιζονται το ονομα του τοπου τους. Κυριακος Καραγιωργης

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή οικοδέσποινα ευχαριστώ για την ευγενική και ιδιαίτερη μεταχείρηση.Νομίζω όμως ότι οι μεταξύ μας κολακείες δεν είναι πρέπον να συνεχίζονται.Δεν είναι κακό να κάνουμε απο κοινού μια διαπίστωση .Εσυ κατάφερες με τον τρόπο σου να με προκαλέσεις να κουβεντιάσω πάλι μαζί σου και εγώ αν δεν κάνω λάθος έστω και αντίθετης άποψης σε προβλημμάτισα.
Επειδή σου έχω πεί και έχεις καταλάβει ότι μου αρέσει να μιλώ περισσότερο με όσους έχουν αντίθετη άποψη,σκέφτηκα να σου κάνω μια πρόταση.
Μήπως να κάναμε μια προσπάθεια προσέγγισης οι δυό μας εδώ στις σελίδες σου,με ευγένεια ,αξιοπρέπεια και σεβασμό ο ένας στη γνώμη του άλλου?Και αν κάποιος ήπιος και ήρεμος θέλει να πάρει μέρος καλοδεχούμενος που λες και εσύ? Δεν θεωρώ ότι είμαστε ''χωριό παραλόγων'' όπως λέει κάποιος επισκέπτης σου γι αυτό κάνω αυτή την πρόταση.Θα πρέπει όμως να τηρήσουμε τους όρους της ευπρέπειας έτσι ώστε στο τέλος αυτής της ιστορίας, όποιο κι αν είναι, να έχουμε το θάρρος και τα όνόματα μας να γράψουμε σε αυτή τη σελίδα και ενα κρασί να πιούμε και για επόμενα θέματα να συζητήσουμε.Για τον εαυτό μου είμαι σίγουρος και δίνω και το λόγο μου.
Ετσι νομίζω κάτι θα κερδίσουμε και εμείς προσωπικά απο αυτή την μοντέρνα επαφή αλλά πιστεύω να καταφέρουμε κάτι πιο σημαντικό.
Οι επισκέπτες σου θα αποκτήσουν ερεθίσματα τα οποία εμείς με τον τρόπο μας θα προσπαθήσουμε να μην είναι επιβαλλόμενα. Τα επιβαλλόμενα βέβαια ερεθίσματα βρίσκουν έδαφος στους χαλαρούς ανθρώπους ,εμείς αυτή τη περίοδο δεν έχουμε στο Αρκαλοχώρι τέτοιους, άρα θα ακολουθήσουμε αυτό που λέει η επιστήμη ότι τα ερεθίσματα δεν επιβάλλονται στον άνθρωπο αλλά κατακτώνται και έτσι θα ξεκινήσουμε.Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αλλάξουν συμπεριφορά αυτοί που μας διαβάζουν και τρόπο γραφής αυτοί που γράφουν και ετσι θα αναβαθμίσουμε την ηλεκτρονική επικοινωνία του Αρκαλοχωρίου.Δεν θεωρώ οτι εμείς η καλύτερα εγώ είμαι καλύτερος απο κανένα αλλά μπορούμε με νηφαλιότητα να κάνουμε το πείραμα.Βέβαια κατα τον Αριστοτέλη οι αισθήσεις είναι πέντε{αφή,ακοή, όσφρηση,όραση,γεύση}και μας βοηθούν να πέρνουμε τα ερεθίσματα απο τον εξώκοσμο. Σήμερα όμως πιστεύεται ότι οι αισθήσεις είναι πάνω απο πέντε όπως η ιδιοδεκτικότητα που μας κάνει να πέρνουμε ερεθίσματα απο τον εσώκοσμο μας.Αυτη λειτουργεί ποιλιλοτρόπως και καθορίζει την συμπεριφορά μας επομένως δεν μπορούμε να προβλέψουμε το αποτέλεσμα του πειράματος.
Επειδή έφτιαξες όπως λες το blog για να πείσεις για την άποψη σου και θεωρείς οτι όλα τα επιχειρήματα υποτιμούν την νοημοσύνη σου σε θεώρησα μονοκόματη.
Αντίθετα εγώ έχω παλινδρομίσει πολλές φορές απο πολύ παλιά και εχω πειστεί και είμαι φανατικός .Δεν προσπαθώ όμως να πείσω κανένα .Άλλο νομίζω το ένα, άλλο το άλλο.Πριν πολλά χρόνια άκουσα ενα παλιό καλό Λυκειάρχη να μιλάει για την αλλαγή του όνόματος μάλλιστα πρότεινε τα ονόματα Αρκαδία η Μίνωα δεν είναι λοιπόν για μένα νέα η πρόταση.
Ας ξεκινήσουμε όμως τώρα απο μια νέα βάση.
Ας θεωρήσουμε ότι τα πράγματα στο Δήμο μας είναι όπως εμείς θέλαμε να είναι, έστω κι αν έχουν αλλιώς, γιατί στα σοβαρά προβλήμματα που πρέπει να αποφασίσεις μια φορά ίσως στη ζωή σου έτσι πρέπει να σκέφτεσαι,νομίζω.
Αυτό αφορά τους συμβούλους και για άλλη μια φορά θα διαφωνήσω και θα τους ύπερασπιστώ.Μπορεί λοιπόν να ήταν και όλοι αντίθετοι και ο δήμαρχος με τα επιχειρήματα του να τους έπεισε . Πολύ περισσότερο όταν τα επιχειρήματα αφορούν πράγματα του συνόλου που και αυτοί βλέπουν η ξέρουν . Πού το κακό?
Εσυ στη ζωή σου λες άλλαξες πολλές φορές άποψη.
Στη νέα βάση συζήτησης θα ήθελα να ήξερα πιστεύεις και εσυ οτι ο δήμαρχος ξύπνησε κάποιο πρωί και είπε ας αλλάξω το όνομα του τόπου μου? Ακουσα με μεγάλη προσοχή προ ημερών τη συνέντευξη δημάρχου διπλανού δήμου και σε ερώτηση του τοπικού μας δημοσιογράφου τι λέει για το θέμα της αλλαγής του όνόματος του Αρκαλοχωρίου με πολύ σεβασμό δυο φορές είπε ''πιστεύω οτι ο αγαπητός μου συνάδελφος κάτι έχει στο μυαλό του΄΄Δεν σου λέει τίποτε αυτό?
Πρέπει να σου πω εδω ότι δεν έχω καμμία σχέση με το δημοτικό συμβούλιο συμπολίτευση και αντιπολίτευση,δεν ειμαι αυλοκόλακας
δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ ενεργά με τα κοινά για προσωπικούς μου λόγους.Προσέφερα κάτι λίγο στον τόπο μου απο αλλο πόστο και νομίζω τοκανα καλά και είμαι γεματος.
Δεν είμαι κολλητός του δημαρχου,είμαι όμως ένας καλός του φίλος.Μου αρέσει να μιλάω μαζί του και όταν βρεθούμε μιλάμε με τις ώρες.Εχει γνώσεις εχει διορατικότητα,τόλμη υπομονή . Ξέρω οτι στη πατριδα του πάει καθε πέντε χρόνια τα αδελφια του τα βλέπει μια φορα το χρονο την οικογένεια του την παραμελεί.Τον τόπο αυτό τον πονάει. Για τον άνθρωπο αυτό δεν θα αλλάξω ποτε γνώμη είμαι σιγουρος, για τον δήμαρχο ίσως.Πριν οκτώ μήνες με αγωνία μου είπε οτι πρέπει να τολμήσει την αλλαγή για να προλαβει τις εξελιξεις και τον παρότρυνα πιεστικά .
Εσείς δεν σκεφτήκατε ποτέ οτι αυτός ο ανθρωπος ίσως κατι έχει στο μυαλό του και με την τακτική μας κάνουμε ζημιά?
Για τις γλωσσολογικές μου ανησυχίες θα σου πω οτι δεν υπάρχουν λέω τα αυτονόητα αλλά θα τα ξανασυζητήσουμε στην πορεία αν το τολμήσουμε.
Θα πω και το όνομα που νομίζω μας οχυρώνει όπως λές και οτι αλλο ζητήσει η κουβέντα μας.
Επειδή δεν μου αρέσει να ακούγομαι ευγενικός επισκέπτης απο τώρα και μετά θα υπογράφω με το όνομα ΛΥΚΑΣΤΟΣ και θα αιτιολογήσω την υπογραφή αυτή την επόμενη φορά

ΛΥΚΑΣΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

...ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ....
...ΒΟΒΑΜΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ....
...ΦΟΒΑΜΑΙ....ΦΟΒΑΜΑΙ....ΦΟΒΑΜΑΙ...

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΛΥΚΑΣΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ-ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ- ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ.
Ο ΤΣΟΥΡΛΟΣ

Αρκαλοχωρίτισσα είπε...

@busy bee: Ευχαριστώ πολύ, πολύ τιμητικό σχόλιο και μάλιστα από ένα ενεργό πολίτη με άποψη όπως βλέπω από το blog σου ότι είσαι...

@ vasilis :Ευχαριστώ για την παρέμβαση φίλε Αρκάδα.Αυτό ακριβώς ισχυρίζομαι κι εγώ αλλά....

@Ανώνυμο των 9:04 Ευχαριστώ για το κολακευτικό σχόλιο.Δεν θέλω όμως να τρέψουμε το blog σε βήμα γενικής αντιπολίτευσης.Ο καθένας έχει προσωπική άποψη για την ψήφο του και δεν θα τη συζητήσουμε ούτε εδώ ούτε τώρα.

@ Ελένη : Αφού οι λογικοί έχουν πεισθεί εμάς μας λες ή παράλογους ή ανυποψίαστους.Εκτός αν μας κατατάσεις στις ολίγες εξαιρέσεις.Και πως έχουν δηλ.πεισθεί;έχει ακουστεί κάποιο νέο επιχείρημα και δεν το έχω μάθει ή....Γιατί εγώ δεν βλέπω να πρωτοστατούν άτομα της αντιπολίτευσης αλλά παλιοί υποστηρικτές του Δημάρχου; Αλλού είμαι;

@ κ.Καραγιώργη:Δεν έχετε άδικο, και πιστεύω πως είμαστε και έτοιμοι και άξιοι για μεγάλα βήματα, αρκεί να το πιστέψουμε...

@ Λύκαστο:Παρακάμπτω τις αβροφροσύνες σου όχι για τι τις υποτιμώ αλλά γιατί δεν είναι της ώρας –όπως και συ παραδέχεσαι- η ανταλλαγή κολακειών. Το μόνο που θέλω να επισημάνω είναι ότι πρέπει να ξαναδιαβάσεις το σχόλιο του επισκέπτη μου για το «χωριό παραλόγων» γιατί το παρανόησες. Αυτό λέει κι αυτός απαντώντας στην Ελένη, η οποία πιστεύει ότι οι λογικοί έχουν πεισθεί πλην ολίγων εξαιρέσεων , κι αυτός βλέπει ότι σχεδόν κανένας δεν έχει πεισθεί, άρα είμαστε χωριό παραλόγων κατά την Ελένη.
Επί της ουσίας τώρα: Λες: «Εσείς δεν σκεφτήκατε ποτέ ότι κάτι έχει αυτός ο άνθρωπος στο μυαλό του και με την τακτική μας κάνουμε ζημιά;»
Αυτό ακριβώς που ισχυρίζομαι κι εγώ μου επιβεβαίωσες! Υποτιμήθηκε η νοημοσύνη όλων μας με τα επιχειρήματα που προβάλλονται από τη Δημοτική αρχή. H προχειρότητα δε που μας «πετάξατε» τις μετονομασίες των διαφόρων πόλεων δείχνει επίσης πόσο μας υποτιμάτε. (Ιδέ Ομηρούπολη και Οιχαλία σε προηγούμενα posts και έσω έτοιμος για τα επόμενα).
Αν με κάτι που έχει ένας άνθρωπος στην άκρη του μυαλού του περιμένατε να πεισθεί μια ολόκληρη κοινωνία «πλανάστε πλάνην οικτρά» .Ποιοι είστε εσείς που δικαιούστε τη γνώση ; (Περιλαμβάνω κι εσένα γιατί λες ότι έχεις ενημερωθεί από το Δήμαρχο ιδιαιτέρως).Το σοφό Ιερατείο που ξέρει πράγματα που δεν ξέρουμε εμείς οι κοινοί θνητοί και εμείς πρέπει να «πιστεύσουμε χωρίς να ερευνήσουμε»; Κι αν είσαστε, γιατί δεν το περάσατε από το Δημοτικό Συμβούλιο χωρίς να το κάνετε θέμα; Δηλαδή γιατί οι «Εκλεκτοί» που ξέρουν τα μυστήρια πρέπει να ζητήσουν τη συναίνεση των αμύητων για να περάσουν μια πρόταση; Τι φοβούνται; Μη μου πεις ότι δεν μπορούν να τα ξέρουν όλα όλοι στην πολιτική και στα «εθνικά θέματα» γιατί θα σου πω ότι συμφωνώ ,και ένας υπεύθυνος άρχοντας δεν ρίχνει την ευθύνη μιας τέτοιας απόφασης στους πολίτες αν δεν τους έχει ανοίξει όλα του τα χαρτιά αλλά παίρνει το πολιτικό κόστος και πράττει τα δέοντα έγκαιρα και δεν ταλαιπωρεί μια κοινωνία ένα χρόνο τώρα.
Και οι αξιότιμοι Δημοτικοί Σύμβουλοι από τα άλλα χωριά που είναι έτοιμοι να ψηφίσουν για την αλλαγή του ονόματος του δικού μας οικισμού τι θα έκαναν αν η πρόταση αφορούσε το δικό τους χωριό; Θα το δεχόταν έτσι εύκολα;
Επίγειους Μεσσίες δεν αποδέχτηκα ποτέ, αγαπητέ μου φίλε. Δεν έχετε επιχειρήματα γι αυτό δεν τα λέτε. Έτσι όπως παρουσιάζεται το θέμα, είναι σαν να ξύπνησε πράγματι ένα πρωί να του κατέβηκε η ιδέα της μετονομασίας , και μετά να «στόλισε» εκ του προχείρου με επιχειρήματα της πλάκας-ο χαρακτηρισμός επιβεβαιώνεται κι από σένα με τα υπονοούμενα περί κρυφών σκέψεων του Δημάρχου- την αρχική του σκέψη.
Ποιοι κάνουν ζημιά; Εγώ θεωρώ ότι ζημιά θα πάθει ο τόπος αν αλλάξει όνομα , παρ’όλο που ήδη έχετε απαξιώσει το υπάρχον…Όσοι θέλουν άλλοθι για παρελθούσες ή μελλοντικές αποτυχίες τους ας το αναζητήσουν αλλού. Και επειδή δεν θέλω να κάνω αντιπολίτευση το αφήνω εδώ αυτό το θέμα. Ο νοών νοήτω.
Όσον αφορά τώρα τις προσωπικές σχέσεις. Δεν το σχολιάζω καθόλου. Μικρή κοινωνία είμαστε και όλοι έχουμε φίλους με διαφορετικές απόψεις. Το θέμα είναι πολιτικό και δεν έχει να κάνει με το πόσο αγαπούμε κάποιον αλλά με την πολιτική μας αντίληψη και την γενικότερη νοοτροπία και παιδεία μας.
Φυσικά είσαι πάντα ευπρόσδεκτος εδώ με όποιο όνομα κι αν χρησιμοποιείς ακόμα και χωρίς να μας εξηγήσεις την επιλογή σου.Το δικό σου όνομα είναι δικαίωμά σου :-)

@ανώνυμο των 8.33:Αυτό ακριβώς το τραγούδι μου έφερε στο μυαλό το σχόλιο του Λύκαστου και σ' ευχαριστώ που το αναφέρεις

@Τσούρλο:Ελπίζω φίλε μου να σε κάλυψα στα περισσότερα.Όσον αφορά τη ζημιά δεν θέλω τώρα να επεκταθώ παραπάνω...Είδομεν αργότερα.

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι πως οι σύμβουλοιθα βάλουν την υπογραφή τους σε μια τέτοια απόφαση.
Δεν κυκλοφορούν στο κόσμο αυτοί;
Θα είναι ικανοποιημένος ο τάδε απο τον τάδε οικισμό οτι άλλαξε το όνομα του άλλου οικισμού;
θα πετάξουν ένα όνομα 700 χρόνων με μια υπογράφη γιατι κάποιος ειχε κάτι στο μυαλό του,όπως λέει ο φίλος του δημάρχου;
Θα μας βάλουν να διαλέξουμε και κανένα ονοματάκι στύλ Αρκαδία ή Μίνωα σαν να πρόκειται για κανένα κουστουμάκι ασορτί με την περίπτωση;
Πόσο άραγε θα μας ταπεινώσουν ακόμη;
Η υπομόνη άραγε έχει όρια;

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
haridimos είπε...

Aντιγράφω από το site του Δήμου Αρκαλοχωρίου, το οποίο προφανώς έχει φτιαχθεί επί δημαρχίας Γιαννόπουλου
http://www.arkalochori.gr/visitor/main-villages/main-villages.html

Το Λευκοχώρι: Μεγάλο χωριό πάνω στον οδικό άξονα, που οδηγεί από το Αρκαλοχώρι προς τον Τσούτσουρο. Το παλιό όνομα του χωριού ήταν «Βουτουφού» το οποίο δυστυχώς, άλλαξε τη δεκαετία του 1960 - 1970. Βρίσκεται χτισμένο στους πρόποδες ενός λόφου που στα πόδια του απλώνεται ένα μικρό αλλά εύφορο οροπέδιο και προσφέρει πανοραμική θέα προς την πεδιάδα της Μεσαράς από τη θέση «Πορτάλι»

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Αρκαλοχωρίτισσα η υπογραφή μου ΛΥΚΑΣΤΟΣ δεν θα πει λύκος για να γίνεις άγριο θηρίο να με φας.Βλέπεις η ιδιοδεκτικότητα που λέγαμε ,η έκτη αυτή αίσθηση ,σε σένα ενεργοποιήθηκε ταχύτατα και έβγαλε και τα αποθυμένα σου και την παρορμητικότητα σου και προ παντός την μεγάλη σου αγάπη για το δήμαρχο΄
Οι επισκέπτες φίλοι σου τα αφήνουν όλα σε σένα, κατι ξέρουν.Τι αλήθεια σε φούντωσε οτι είμαι φίλος του δημαρχου ? Είναι έγκλημα? Το να ενημερώνομαι να προτείνω η να κρίνω θα πει οτι είμαι ιερατείο?
Δεν υπάρχει προχειρότητα στις προτάσεις αλλα καλή διάθεση για να τη δης και σήμερα περίτρανα απέδειξες ότι δεν διαθέτεις.
Λοιπόν σου λέω πάλι δεν είμαι σύμβουλος δεν είμαι ρυθμιστής ,ουτε επίγειος Μεσσίας και προ παντός δεν είμαι λύκος να μου φέρεσαι ξαφνικά τόσο επιθετικά
ΛΥΚΑΣΤΟΣ είναι το όνομα που πρότεινε κάποιος σοβαρός ιστορικός του Ηρακλείου που συμφωνεί με την αλλαγή.Δεν είμαι ιστορικός ούτε φιλόλογος και δεν ήξερα κι εγω τι θα πει.Εξήγησε λοιπόν ο άνθρωπος στη μεγάλη παρέα μας οτι ΛΥΚΑΣΤΟΣ ήταν ένας γυιός του Μίνωα και έδωσε το όνομα του σε μια αρχαία πολη που άλλοι προσδιορίζουν στον Προφήτη Ηλία Τεμένους ,άλλοι στις Αρχάνες ο ίδιος πιστευει ότι ηταν στο Αστριτσι και γι αυτό το πρότεινε για το Αρκαλοχώρι.Αυτά πρώτον για να δείτε οτι οχι μόνο οι ιστορικοί που προκαλέσατε αλλα και αλλοι έχουν άλλες απόψεις.
Δεύτερον καλό θα ήταν αντί να ασχολείστε πολύ με τα ιστορικά των Ευρωπαικών πόλεων ασχοληθείτε με τα δικά μας.
Δεν υιοθετώ κανένα απο όλλα τα ονόματα ούτε το Αρκαδία ούτε το Μίνωα ούτε το Λύκαστος ούτε τόσα άλλα που έχω ακούσει αλλά δεν τα θεωρώ και κουστούμια για τον τόπο μου . Κάθε όνομα απο αυτά έχει τη δική του ιστορία ψάξε τη αγαπητή μου κυρία και ίσως δώσεις και στο τόπο σου και στους ανθρώπους του λίγη αξία .Πήγαινε στη σελιδα ´itanos.gr´´ να διαβάσεις τα ιστορικά στοιχεία της αρχαίας Αρκαδίας της περιοχής σου, που γιαυτην τόσο απαξιωτικά μιλάς ,γραμμένα απο τον σημαντικό αρχαιολόγο Βασιλάκη Αντώνη και αλλου στο ιντερνετ που σεργιανίζεις.
Απέκλεισες το διάλογο ,άλλα λόγια να αγαπιόμαστε , και στο γράψιμο σου μου έφερες πάλι στο μυαλό την ευτραφή κυρία , αποτυχούσα σύμβουλο και μεντιουμ του Αρκαλοχωρίου.
Καταδική σου η ευθύνη για την απομάκρυνση των αντίθετων πολιτών .
Στις σελίδες σου Γιάννης κερνά και Γιαννης πίνει.
Η παρορμητικότητα σου είναι τέτοια που δεν νομίζω ότι απο τα blog μπορείς να περνάς μηνύματα και πολυ περισσότερο να διαχειρίζεσαι κοινά.
Παρακαλώ πολύ άλλαξε το spot που αναφέρεται σε μένα.
Ο ευγενής μας διάλογος τελείωσε
εδώ
Ευχαριστώ και σένα και τους φίλους σου για τον χρόνο που μου χάρισαν
ΛΥΚΑΣΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ,ΟΧΥΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΝΟΝΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΕΣ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΤΟΝΕ ΒΡΑΣΩ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΟΥ. Ο ΤΣΟΥΡΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Μέχρι τώρα έχω ακουσει:
Αρκάδες,Αρκάπολη,Αρκαδιούπολη,
Αρκαλία,Αρκαλοχώρα,Αρκαδία,Μίνωα και Λύκαστος.
ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ πως σας φαίνεται;( ο τόνος στο χω).
Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

κ. Λυκαστε θα θελα να σας πληροφορήσω πως το Αστρίτσι ανήκει σε άλλο Δήμο, διπλανό και μάλλον δεν είστε τόσο καλά πληροφορημένος απο την απευθείας πηγή ως ισχυρίζεσται.....δεν κανουμε τέτοια λάθη...ποτέ!!!! Τον εκθέτουμε...δημόσια.....
θα παρακαλούσα να κρατήσετε την ευγένεια σας ως το τέλος, ειδάλως θα την εκλάβω ως έλλειψη επιχειρημάτων και ταμπούρωμα πίσω απο την ανωνυμία σας.
δεν θα θελα να πιστεύω πως όλα γίνονται και στρέφονται γύρω απο τον "υπερμεγέθη" εγκέφαλο ενός ανθρώπου που αυτή τη στιγμή κάθεται στην καρέκλα του Δημάρχου με την ψήφο μας. Εμείς σαν πολίτες μπορούμε να ξέρουμε τι στο καλό έχει στο μυαλό του? Ευτυχώς μπορούμε και το απαιτούμε. Θα σου στείλω ένα μήνυμα αφιέρωση από μένα, δανεικό είναι δεν το γραψα εγώ αλλά μετέφερέ το όπου νομίζεις..."ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ"......ΕΝ πάσει περιπτώσει ο άνθρωπος έκανε ένα λάθος. Πρέπει να το παραδεχτεί και να το προσπεράσει. δεν ξέρει πόσο ο κοσμος θα το συγχωρέσει.!!!!!!

haridimos είπε...

1/ Στη σελίδα itanos.gr δεν υπάρχει αναφορά για την Αρκαδία
2/ Η Αρκαδία δεν έχει σχέση με το Αρκαλοχώρι. Ήταν μεταξύ Νιπηδητού & Παναγιάς.
http://bp1.blogger.com/_JctqsHIrs5U/R_f7kI4AA-I/AAAAAAAAAKQ/tL0v6SfzBcw/s1600/arkadia.jpg

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΙΔΗΜΕ, ΚΑΝΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΙΤΖΑΝΗ...... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ...

Αρκαλοχωρίτισσα είπε...

@ ΛΥΚΑΣΤΟ:
Μέχρι εδώ άντεξες Λύκαστε;
Και σε τι μας απάντησες; Πέρα από το μάθημα Μυθολογίας που μας έκανες και που δεν το χρειαζόμαστε -ξέρω πολύ καλά ποιος ήταν ο Λύκαστος- τι άλλο μας είπες;
Το θέμα σου είναι αν αγαπώ το Δήμαρχο ή αν σε θεωρώ φίλο του ; Κουτσομπολιό κάνουμε;
Εγώ απλά ρωτώ:
1)ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΟΥ
2)ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΜΑΣ.
Επίσης σε ενημερώνω ότι:
1)Το δημοσίευμα στο Itanos.gr το έχω δει μπορεί και πριν από σένα. Αφορά μια ιστορική μελέτη της περιοχής και όχι του χωριού μου.
2)Ξέρω πολύ καλά γιατί δεν βγήκε η κυρία που λες και βγήκαν κάποιοι άλλοι.
3)Δεν έχω καμιά πρόθεση ούτε φιλοδοξία να διαχειριστώ τα κοινά.Χαιρετίσματα στην εξουσία.εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι. Οι υποχωρήσεις που μπορώ να κάνω φτάνουν μέχρι ένα σημείο.
Επιμένω ότι όσοι δεν αντέχουν την αλήθεια βρίζουν ή φεύγουν και δεν σ’ εξαιρώ.

@ haridimos. Σ' ευχαριστώ για τις παρεμβάσεις σου.Ιδιαίτερα η επισήμανση για τη Βουτουφού μου είχε διαφύγει παρ' όλο που έχω δει το site του Δήμου. Φυσικά ο Δήμαρχος στο άρθρο του στις 22-2-08 στην ΠΑΤΡΙΔΑ ισχυρίζεται ότι είναι κατά των μετονομασιών, μόνο με το όνομα του Αρκαλοχωρίου έχει πρόβλημα.Δες εδώ:http://www.patris.gr/articles/127936
Στο itanos.gr υπάρχει αναφορά για την Αρκαδία.Δες εδώ:
http://inatos.gr/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=16

@ανώνυμο 12:37. Δυστυχώς αυτά που βλέπουμε και ακούμε όλοι μας δεν τα βλέπουν ούτε τα ακούνε οι άρχοντές μας.Αυτό του Καζαντζάκη το "όπου αστοχήσεις γύρισε κι όπου πετύχεις φύγε" που κι άλλοι τους συμβούλεψαν να ακούσουν τους άφησε αδιάφορους.

@ Τσούρλο: Είδες πόσο γρήγορα καταρέει ο πολιτισμός στις μέρες μας; Αν οι άλλοι "πάνε με τα νερά μας" αρμενίζουν ίσια.Αλλιώς στραβώνει ο γιαλός....

@Μέτοικο: Ξέχασες το Αρκάδα. Ακόμα έχουμε να ακούσουμε...Πρέπει πράγματι να τα καταγράφει κάποιος για τον Ιστορικό του μέλλοντος, όταν το Αρκαλοχώρι και μεγάλη πόλη θα είναι και Αρκαλοχώρι θα το λένε.

Ανώνυμος είπε...

Αρκαλοχωρίτισσα τι απαντάς στον Λύκαστο,αυτός δεν καταλαβαίνει τι του γράφεις.
Όσο αφορά τους Αρκάδες είχαν αποικήσει και στην Κύπρο,και στην Αιγυπτο,στη Ρόδο,στη Σικελία,στη Πάρο και σε πολλά άλλα μέρη.Δείτε την ιστοσελίδα της νομαρχίας Αρκαδίας.
Να κάνουμε μια κίνηση να ονομασθεί ολη η Ελλάδα (τουλάχιστον!!!) Αρκαδία.

Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ Η ΚΥΡΙΑ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΤΙΣΣΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΒΛΕΠΩ ΝΟΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΘΕΟ ΔΕΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΣΕ ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΝΗΚΕΙ ΑΠΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΩΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΠΑΝΙΟ ΟΝΟΜΑ ΕΧΕΙ?
ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ

haridimos είπε...

Για την Αλιτζανή

Μόλις μπούμε στο χωριό θα συναντήσουμε ένα παράδρομο στα αριστερά μας που οδηγεί στο χωριό Αρχοντικό. Το παλιότερο όνομα του χωριού ήταν «Αλιτζανή», αλλά η μόδα της αλλαγής, στη δεκαετία του εξήντα το αντικατάστησε (όπως συνέβη και με πολλά άλλα τοπωνύμια σε όλη την Κρήτη).

Αρκαλοχωρίτισα, thnkx για το link
κοιτουσα το www.itanos.gr (που είναι ο δήμος στο νομό Σητείας) και όχι το itanos.gr

haridimos είπε...

Για την Αλιτζανή υπάρχει κι αυτό

Το Αρχοντικό που παλιότερα λεγόταν «Αλιτζανή» και δυστυχώς μετονομάστηκε, είναι χτισμένο πάνω στην απέναντι ράχη της λοφοσειράς. Για να πάει κανείς εκεί πρέπει να περάσει από την «Καβαλαρά».

Ανώνυμος είπε...

φιλε Χαριδημε, σε ευχαριστω που ασχολεισαι απο την Αθηνα με το Αρκαλοχωρι. Απο περιεργεια μπηκα κι εγω στην ιστοσελιδα του Δημου Αρκαλοχωριου και στο Αρχοντικο γραφει επισης,... Με τη μοδα της αποδωσης ελληνικων ονομασιων{1960}το χωριο μετονομαστηκε σε ''Αρχοντικο''θαβοντας ετσι ενα μεγαλο μερος της ιστοριας του..

Αρκαλοχωρίτισσα είπε...

@ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ :Μπορεί να έχεις και δίκιο...Αυτό το καλό έχει το internet.Ο καθένας φτιάχνει μια ηλεκτρονική persona και ο συνομιλητής του μπορεί να φαντάζεται ό,τι θέλει ή ό,τι τον βολεύει...

@Χαρίδημο: Σ΄ευχαριστούμε φίλε για τον κόπο σου να μας βρίσκεις πληροφορίες.Είναι ευπρόσδεκτη η βοήθεια σου.

@ΜΕΤΟΙΚΟ: Πράγματι ωραία η πληροφορία σου μέτοικε.Θα δώσω το link σε κάποιο post.

@ανώνυμο 4:48 Καλώς όρισες.Αν δεις το blog του, ο Χαρίδημος είναι κοντοχωριανός μας και τον ενδιαφέρει υποθέτω η υπόθεση και προσωπικά και γενικότερα.Κι εγώ τον ευχαριστώ για τις πληροφορίες του.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΤΟΝ ΛΥΚΑΣΤΟ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΙ.ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ;ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΑ ΡΑΣΣΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ;ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ;ΑΥΤΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΣΟΝΤΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΡΗΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ.ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΑΡΙΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΙ;ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΛΟΓΩ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ.Η ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΝΑ ΞΑΝΑΑΛΛΑΞΕΙ ΟΝΟΜA;ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΟΝΟΜΑ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ;ΘΑ ΧΑΜΗΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΤΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗΣ "ΑΡΚΑΔΙΑΣ";
ΠΑΛΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.
Η ΜΗΠΩΣ Η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΗΣ "ΑΡΚΑΔΙΑΣ" ΘΑ ΕΚΤΟΞΕΥΘΕΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΑΚΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ;ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ,
ΤΙ ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥN;
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ;KAI ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΓΡΑΠΤΑ;(ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ).AKOMA AN EINAI ΘΕΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ(ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ)
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ(ΣΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΟΔΟΜΕΣ )ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ;
H ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ:OI ΣΕΒΑΣΤΟΙ ΜΑΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΘΕΙ Η ΛΥΣΗ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ , ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟΣΗ ΒΙΑΣΥΝΗ;
SU.

Αρκαλοχωρίτισσα είπε...

@SU Κατ' αρχήν, καλώς όρισες. Σ΄ευχαριστώ για την -με πολύ σαφή και κατανοητό τρόπο- διατύπωση των αυτονόητων.
Δεν ξέρω γιατί μερικοί κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.Τι έχουν στην άκρη του μυαλού τους, γιατί εθελοτυφλούν δεν μπορώ να το καταλάβω.
Το κακό είναι ότι όλους τους υπόλοιπους μας βγάζουν παράλογους, ανυποψίαστους, μη σοβαρούς. Είναι μια τακτική που πιστεύω ότι δεν πείθει πλέον αλλά δυστυχώς δεν θέλουν να το καταλάβουν.

pagidothetes είπε...

Για εκείνον που είναι φίλος του Δημάρχου η παρατήρηση, στο σημείο που λέει μήπως έχει κάτι στο μυαλό του ο Δήμαρχος και του χαλάει η όλη αντίδραση... Ο Δήμαρχος είναι ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΞΙΩΜΑ, ΜΕΤΑΚΛΗΤΟ μάλιστα... Οφείλει να συννενοείται και να απολογείατι για κάθε τι. Μικρό ή μεγάλο. ΔΗΜΟΣΙΑ. Αλλωστε αυτό είναι Δημοκρατία. ΔΗΜΟΣΙΑ να συζητάς τα ΔΗΜΟΣΙΑ πράγματα. Αν αυτό, το να συζητάς δηλαδή ΙΔΙΩΤΙΚΑ τα ΔΗΜΟΣΙΑ, και να αποφασίζεις επ¨αυτών, αυτό συνιστά ΦΑΣΙΣΜΟ...